Co jest najważniejsze w pracy z klientami? Oczywiście, że klient, gdyż to on decyduje o kupnie, a co za tym idzie zapewnia, że Ty jako handlowiec dostaniesz większą prowizję od sprzedaży. Oto kilka rad, jak poyskać ich więcej.

Call center – nie polecamy.

Metoda pytania przypadkowych ludzi „czy potrzebujecie państwo…?” ma małe szanse na to, żeby się sprawdzić. Zasada dotyczy nie tylko telefonów, ale również maili z ofertami.

Jak wygląda Twój klient?

Poświęć czas na poznanie swojego klienta, jego oczekiwań, potrzeb i możliwości. Dzięki temu łatwiej będzie ci do niego dotrzeć. Przegląd istniejących firm, które mogą potrzebować twoich usług, pozwoli ci także lepiej rozpoznać rynek.

Kiedy dokładnie określisz, jakiego typu klienta szukasz, nie będziesz musiał wysyłać dziesiątków wiadomości (pamiętasz, dlaczego spam nie działa?). Oszczędzi ci to także rozczarowań, jeśli nie od razu spotkasz się z przychylną odpowiedzią.

Co oferujesz? Mocne strony.

Skoro już wiesz, komu chcesz przedstawić swoją ofertę, zastanów się, co w niej napiszesz. Przedstaw, na korzyści może osiągnąć klient dzięki waszej współpracy.Oszczędź sobie elaboratów na swój temat.

Niech Cię zapamiętają!

Jeśli składasz ofertę postaraj się wyróżnić czymś swój mail. Celuj przede wszystkim w nagłówki przykuwające uwagę i oryginalną treść.